Inkluzivní tělesná a sportovní výchova jako předpoklad zdravé společnosti (ITVAS)

INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ

vytváření inovativních metodických materiálů

Zvolte jazyk

Logo Interreg

Inkluzivní tělesná a sportovní výchova jako předpoklad zdravé společnosti (ITVAS)

UP logo FTK a UP

Logo SPV

Logo APA

Text přináší přehled žáků s různými druhy postižení (sluchové, zrakové, mentální a tělesné) a popisuje jejich specifické vzdělávací potřeby. U každého typu nabízí zásady komunikace, vhodné a nevhodné aktivity i doporučení pro úpravu výuky. Důraz je kladen na individuální přístup, bezpečnost a zapojení všech žáků do pohybových činností. Dokument poskytuje praktické podklady pro učitele tělesné výchovy v inkluzivním prostředí.

Obsah vzdělávacího programu

Společné vzdělávání v tělesné výchově z pohledu teorie i praxe

Význam klimatu třídy v inkluzivní tělesné výchově

Charakteristika jednotlivých speciálních vzdělávacích potřeb (1)

Charakteristika jednotlivých speciálních vzdělávacích potřeb (2)

Charakteristika jednotlivých speciálních vzdělávacích potřeb (3)

Multidisciplinární zapojení pedagogických a dalších pracovníků v ITV

Diagnostika a hodnocení v ITV

Plánování a modifikace v ITV

Další formy inkluzivní TV

Aktivní životní styl – Cesta od pohybové gramotnosti ke sportu

Pozice1

Sed convallis est sit amet sapien commodo, ut accumsan nunc faucibus. Integer laoreet vulputate orci, fermentum bibendum nibh dictum et. In consectetur dapibus cursus. Vivamus sollicitudin ante quis sapien lobortis, nec consectetur nunc convallis. Duis porta mattis iaculis. Pellentesque pulvinar congue tellus sed dapibus. Morbi dictum condimentum quam, id imperdiet risus mollis sit amet. Quisque id luctus tellus.

Pozice2

Sed convallis est sit amet sapien commodo, ut accumsan nunc faucibus. Integer laoreet vulputate orci, fermentum bibendum nibh dictum et. In consectetur dapibus cursus. Vivamus sollicitudin ante quis sapien lobortis, nec consectetur nunc convallis. Duis porta mattis iaculis. Pellentesque pulvinar congue tellus sed dapibus. Morbi dictum condimentum quam, id imperdiet risus mollis sit amet. Quisque id luctus tellus.

Pozice3

Sed convallis est sit amet sapien commodo, ut accumsan nunc faucibus. Integer laoreet vulputate orci, fermentum bibendum nibh dictum et. In consectetur dapibus cursus. Vivamus sollicitudin ante quis sapien lobortis, nec consectetur nunc convallis. Duis porta mattis iaculis. Pellentesque pulvinar congue tellus sed dapibus. Morbi dictum condimentum quam, id imperdiet risus mollis sit amet. Quisque id luctus tellus.

Pozice4

Sed convallis est sit amet sapien commodo, ut accumsan nunc faucibus. Integer laoreet vulputate orci, fermentum bibendum nibh dictum et. In consectetur dapibus cursus. Vivamus sollicitudin ante quis sapien lobortis, nec consectetur nunc convallis. Duis porta mattis iaculis. Pellentesque pulvinar congue tellus sed dapibus. Morbi dictum condimentum quam, id imperdiet risus mollis sit amet. Quisque id luctus tellus.

Pozice5

Sed convallis est sit amet sapien commodo, ut accumsan nunc faucibus. Integer laoreet vulputate orci, fermentum bibendum nibh dictum et. In consectetur dapibus cursus. Vivamus sollicitudin ante quis sapien lobortis, nec consectetur nunc convallis. Duis porta mattis iaculis. Pellentesque pulvinar congue tellus sed dapibus. Morbi dictum condimentum quam, id imperdiet risus mollis sit amet. Quisque id luctus tellus.

Pozice6

Sed convallis est sit amet sapien commodo, ut accumsan nunc faucibus. Integer laoreet vulputate orci, fermentum bibendum nibh dictum et. In consectetur dapibus cursus. Vivamus sollicitudin ante quis sapien lobortis, nec consectetur nunc convallis. Duis porta mattis iaculis. Pellentesque pulvinar congue tellus sed dapibus. Morbi dictum condimentum quam, id imperdiet risus mollis sit amet. Quisque id luctus tellus.